دلم براتون تنگیده هوارتااااااا
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 671
بازدید کل : 283100
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
یک شنبه 9 آذر 1393برچسب:, :: 22:57 :: نويسنده : فافا

دلم خیلی خیلی خیلی براتون تنگ شده خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی من نفسیم خوبیم مرسی از دوستای خوب خودم که حالمونُ پرسیدن همسری عزیزم که مشغول خدمت مقدس سربازیهستش منم خیلی سرم شلوغه صبح میرم شب میام به زودی میام با کلی عکس برای دخترای خوجمل خودم باور کنید وقتایی که بیمارستانم یا حتی سرکلاس به فکر اینم که باز امروز داره میگذره من پست نذاشتم چقدر بدهرشب با گوشی یا یا لپ تاپ به همتون سر میزنم از حال همتون خبر دارم با گوشی متاسفانه نمیتونم کامنت بزارم یعنی میشه اما منوی فارسی ندارم خودمم زیاد دوست ندارم فینگیلیش کامنت بزارممشهدم که بودم داخل خود حرم به نیت حاجت دل همتون نماز خوندم هروقتیم که میرفتم حرم روبروی ضریح بودم برای همتون دعا میکردم دوستون دارم هوارتااااااااااااااا یادتون نره ها

+پست جهت اطلاع رسانی میباشد و حذف خواهد شد



نظرات شما عزیزان:

فاطیما
ساعت18:49---21 آذر 1393
سلام فافاجونم خوبی؟شوملت خوبه؟
چه خبرا ؟
دلم برات یه ذره شده توهم که اصلا بهم سرنمیزنی؟
خیلی وقته نیومدم ولی توهم هنوز اپ نکردی زیاد؟
خانومی توروخدا برام دعا کن یه مدت حالم خوبه یهمدت حالم بده اصلا معلوم نیست چمه
فدات گلم باید برم کلی درس دارم فعلا
دوست خوبم:سلام فاطیما جون خوبیم خداروشکر تا امشب با یه پست جدید میام:) من هر روز وبلاگت رو چک میکنم عزیزم اما کامنت نمیزارم که بخوای جواب بدی از درست بمونی همین دوساعت پیش تو وبلاگ بودم به فکرت بودم گفتم کی میشه به فاطیما بگم راحت شدی خانوم دکتر تبریک واقعا دل به دل راه داره برای کنکور عزیزم منم از این حالا داشتم


مهرنوش
ساعت10:23---20 آذر 1393
فافا اسم شماست؟

خخخخخخخ

فافا پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
دوست خوبم:میشه دیگه این کامنت نفرستی بهم


فرشته
ساعت15:02---19 آذر 1393
اصلا من از نجمه بدم میاد اما نمیدونم کی با مخش کار کرده
یکی از فامیلاش اومده بهش گفته اسم تو رضا واسم مادر امام رضا نجمه بوده خیلی قشنگه اینطوری بزاری
اینم تحت تاثیر قرار گرفته
دوست خوبم:اسم مادربزرگ مامان من هم نجمه بوده معنیش خیلی قشنگه فرشته بازم هرچی فکرمیکنی خودت دوست داری بزار فقط نظر خودت برات مهم باشه عزیزم به نظر بقیه توجه نکن بوووس


دریا
ساعت13:52---16 آذر 1393

دوست خوبم:بدو بیا بغلم دخملم:)یه عالمه بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس


zahra
ساعت14:44---14 آذر 1393
بیشتر سربزن خب دلمون تنگ میشه
دوست خوبم:من دلم بیشتر تنگه اما کو وقت:(


سالي
ساعت10:02---12 آذر 1393
به به فافا جون .. چه عجب خوبي عزيزم؟
بله ديگه وقتي همسري محل خدمتش نزديكت باشه بايدم دير به دير بياي نت....
واقعاً كه...
دوست خوبم:به به سالی جون شما که خودت جرم سنگین تری از من داری اصلا پست نمیزاری یا دوماه یکبار میزاری نمیگی یه فافایی دارم که دلش برام تنگ میشه:(اره اصلا ایــــــــــــــــش واقعا که:))


تمنا
ساعت17:56---11 آذر 1393
وای عزیـــــــــــزم منم خیلی دلم برات تنگ شده
ممنون که تو حرم بیادمون بودی ان شاالله که به یاد منم بوده باشی...
زودی بیا
دوست خوبم:بله عزیم دعا کردم ایشالا شما هم بری برای ما دعا کنی


مهرنوش
ساعت14:49---11 آذر 1393
فافا وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ فافا را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com
دوست خوبم:مرسی عزیزم اما من به همین امار روزانه خودم راضیم


مریم
ساعت22:15---10 آذر 1393
سلام دختر گلی
وای خسته شدم از بس اومدم و پست جدید ندیدم
منتظریما بدو بدو
آقا منم دعا کردی؟
زیارت قبول باشه عزیزم
دوست خوبم:سلام عزیزم مریم چقدر دلم برات تنگ شده:(خوبی رو به راهی؟بله عزیزم دعا کردم مرسی بوس بوس


دریا
ساعت18:53---10 آذر 1393
یعنی همه چی ارومه من چقدر خوشحالم دیگه اره؟

همیشه سرت گرم خودتو عشقت باشه
دوست خوبم:تقریبا خداروشکر:)مرسی همچنین شما خانوم مهندس واااااااااای چقدر بوس ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: